DET SKAL BLIVE GODT NU

Den 11. juni udgiver min mor og jeg en bog, vi har skrevet sammen.

Den handler om en familie i opløsning. Om en kvinde på 23 år, der blev efterladt med to små børn.
En bog om overlevelse og svigt.
Om at gå i skole, være storebror og blive mobbet til fodboldtræning.
Om alt det, vi holdt hemmeligt for hinanden, men som foregik i hjemmet.

Blogpost d. 14.10.2025

Jeg har arbejdet med bogen i alle mulige versioner, og jeg håber, I vil more jer, forfærdes over og heppe på Lasse i hans forsøg på at forene en turbulent opvækst med et ligeværdigt parforhold.
Jeg kan afsløre så meget, at selvom et menneske bryder fri og flytter sig økonomisk, er det ingen garanti for, at han også har bearbejdet det psykiske efterslæb fra dengang, han måtte overleve.